Lekker in Parijs met de Kerst

Anita de Groot 12 december 2023
Sofia heeft grootse plannen voor Kerst. Op kerstavond nodigt ze haar vader en al haar vrienden en het thema is Rendez Vous op Montmartre( in haar zaak) Vriendin Chloë is zeker van de partij met haar vriend Guillaume. Lizzie is in Barcelona die word ook uitgenodigt. Zo licht en vrolijk was het in Bestemming Parijs maar in Rendez vous op Montmartre pakken de wolken samen voor de dames. Daar waar ze heel veel zin hebben om Kerst te vieren en daar ook erg naar uit kijken gaat het een en ander mis. De dames hebben het niet makkelijk maar ondanks al dit drama blijft de vriendschap hecht en kunnen we ons verheugen op een roadtrip naar de Cote DÁzur(maar deze komt pas in 2025 uit)

Ik heb volop genoten van Rendez Vous op Montmartre. Een heerlijk Feelgood verhaal die mij het water in de mond laat lopen door alle baksels van Sofia. Genieten van Parijs en mij laat dwalen door Parijs in de Sneeuw met de mooie kertstetalages en bomen. Weg van mijn eigen sores en in de bubbel van Chloë Lizzie en Sophia. Een geslaagd vervolg op Bestemming Parijs, een heerlijk Feelgoodverhaal waar ik lekker blij van word.

Meer recensies van Anita de Groot