Zoektocht naar Liefde

Anita de Groot 10 september 2019
Zonder Liefde is het eerste boek dat ik lees van Stefan Brijs, maar het is zeker niet mijn laatste. Ik vind het boek erg aangenaam lezen ondanks dat het een veelbeschreven onderwerp is namelijk hoe vind je een nieuwe liefde nadat je huwelijk op de klippen is gelopen bij Paul en voor Ava nadat zij haar relatie heeft verbroken. Paul en Ava leren elkaar kennen bij een filmavond waarbij Ava haar vader de organisatie op zich had genomen. De klik was er meteen en Paul en Ava werden elkaars lotgenoten. Alletwee gaan ze weer op zoek naar een nieuwe liefde. Paul schrijft op contactadvertenties(typisch voor de jaren 80) en Ava heeft losse contacten totdat ze Bernard ontmoet en daarbij hoopt ze de ware in gevonden te hebben maar helaas. De zoektocht blijft een zoektocht maar gelukkig hebben ze een veilige haven(elkaar) zonder liefde weliswaar maar een stevige vriendschap en met elkaar leven in een huis gaan prima. Paul en Ava zijn elkaars veilige haven, Ava vind rust bij Paul in huis en Paul vind in Ava een maatje, iemand die zijn dagelijkse leven prettiger maakt en de Liefde daar blijven ze naar op zoek!

Meer recensies van Anita de Groot