Twisted, maar dan een stapje verder

AnneHut 03 mei 2024
Nadat ik de laatste deel van de Twisted serie uit had gelezen kon ik niet wachten om te beginnen met de volgende serie van Ana Huang; Kings of Sin, waarvan King of wrath het eerste deel is. Dit verhaal gaat over Vivian, die wordt uitgehuwelijkt aan Dante Russo, een zeer belangrijk en rijk zakenman. Zij stemt ermee in uit plichtsbesef naar haar familie, hij omdat hij door haar vader gechanteerd wordt. Geen relatie waar de liefde afspat, maar wat als ze elkaar beter leren kennen?

Het verhaal heeft dezelfde vibe als de Twisted serie. Ook worden er verschillende referenties naar de serie gemaakt en spelen bekende personages als Christian en Stella een rol in het boek. Dit boek, en ik neem aan deze hele serie, doet er echter wel een schepje bovenop. Alle elementen zijn nog heftige, de spice, het geweld en de bezitterigheid. Wees je hier dus wel bewust van als Twisted niet jouw ding was.

Vivian en Dante hebben op elk punt in dit boek een intense chemie. Toen ze elkaar nog niet konden uitstaan, maar ook toen ze voor elkaar vielen. Vivian is erg individueel en kan prima haar eigen boontjes doppen. Dante heeft niemand nodig en gaat ontzettend ver in het krijgen wat hij wil. Ook dat heeft een bepaalde charme. Is het altijd legaal of ethisch verantwoord? Nee, maar daarom lezen we het boek niet.

King of wrath is Twisted, maar dan een stapje verder. Ik ben nu al ontzettend benieuwd naar de rest van de serie. Deze is sowieso 5/5 waard!

Meer recensies van AnneHut