Prachtig einde van de serie

AnneHut 03 mei 2024
Onlangs las ik het laatste deel van de Twisted serie van Ana Huang: Twisted lies. Het laatste boek van een geweldige serie. In dit deel volgen we Stella, die influencer carrier een boost wil geven door een neprelatie aan te gaan met de knappe en rijke Christian Harper, die tevens haar huurbaas is. Vooraf leek mij dit het interessantste koppel, maar ook de meest controversiële. Dat zou dus moeten zorgen voor extra spanning! Ik ben echter geen groot fan van de fake dating trope, dus ik was erg benieuwd hoe het verhaal zich uitpakte.

Twisted lies was naar mijn mening de softste van de serie, hoewel er uiteraard wel spicy en intense scenes inzitten. Maar vooral na deel 3, Twisted hate, duurde het voor mijn gevoel wat langer voor het verhaal lekker op gang kwam. De eerste 1/3 had ook uit een feelgood boek kunnen komen, maar het einde was wel ontzettend spannend.

Stella vond ik een ontzettend leuk en interessant personage. Hoewel ze een grote online following en zichtbaarheid heeft, is ze toch verlegen. Ondanks dat dit twee uiterste lijken, worden haar verlangens en angsten erg goed beschreven. Ook Christians tegenstrijdige gevoelens voel je van de pagina’s afspatten.

Ik vind het ontzettend jammer dat deze serie over is, ik heb er ontzettend van genoten! Ook dit boek is zeker weer 4/5 sterren waard!

Meer recensies van AnneHut