Spannend

annelies simons 06 april 2022
Nina Metsaer, 40 jaar, is getrouwd en heeft 2 volwassen kinderen. Ze is wat uitgekeken op haar leven en haar relatie. Net op dat moment schenkt een jonge kerel, Søren (23 jaar), een vroegere vriend van haar zoon, haar zijn aandacht. De spanning en avontuur waar hij voor staat lokt haar en ze hapt toe. Na verloop van tijd ziet ze deze geheime relatie echter niet meer zitten en laat dit Søren weten. Van dan af aan begint de ellende want Søren wil niets weten van een relatiestop. Hij infiltreert op allerlei mogelijke manieren haar leven en maakt haar het leven zuur. Be careful what you wish for, want dit kan wel eens mislopen.

Ik had al een boek van Ilse Ruijters gelezen en ook dat viel bij me in de smaak (5 sterren). Het boek is spannend vanaf de eerste letter. Het leest vlot. Ik heb graag korte hoofdstukken. Je denkt dat het verhaal snel duidelijk is, maar de ene verrassing wordt snel opgevolgd door de andere. Wat een slimme keuze van titels voor de verschillende delen. Knap plot. Het liefst wou ik het in één ruk uitlezen. Graag meer van dit. Ik ga zeker haar volgende boek ook lezen.

Meer recensies van annelies simons