Een toffe prequel

Normaal zijn prequels vaak korte verhalen maar in dit boek lees je mee met Arcturus, die je al kent als je de rest van de serie eerst hebt gelezen. Het was erg leuk om ook de andere karakters te leren kennen op een andere manier en we komen zelfs een aantal demonen tegen die ook terugkomen in de rest van de serie.

Ik vond dit een erg leuke toevoeging voor de fans van de serie. Er zitten aardig wat overeenkomsten met het andere boek in, maar dat vond ik juist ook wel leuk, in de serie zelf wordt er ook enkele keren op gewezen hoeveel Arcturus en Fletcher overeen komen in wat ze hebben meegemaakt.

Dit boek zat weer vol spanning en avontuur en is zeker de moeite waard als je de rest van de serie ook heel leuk vond.

Meer recensies van Astrid van den Burg