Ballet drama

Dit boek zat in een verrassingspakket voor de leesclub van boekhandel van der Meer in Noordwijk, normaal had ik dit boek namelijk niet gekocht, maar wat ben ik blij met dit boek!

Het verhaal speelt zich af op een balletschool waar iedereen het beste uit zichzelf probeert te halen, om de top te bereiken, ondanks de kosten die dat met zich meebrengt. Het is heerlijk om te lezen vanuit de verschillende perspectieven, de meiden hebben namelijk ieder hun eigen problemen. Ik moest eerst wel weer wennen aan het balletwereldje, ik namelijk de boeken van Chinouk Thijssen een tijd terug gelezen, maar als je er eenmaal in zit, kom je er niet meer uit. Ik moet zeggen dat het er erg op lijkt, maar je leest in dit boek wel vanuit verschillende perspectieven, wat het toch anders maakt.

Als je dol bent op drama, geen genoeg kon krijgen van andere balletboeken, en van meiden die alles willen doen om de top te bereiken, ondanks de kosten, dan is dit een boek van jou.

Meer recensies van Astrid van den Burg