Trauma's verwerken

Ik had dit boek denk ik zelf nooit opgepakt, maar ik heb dit wel gelezen voor een leesclub.

Ik had toch veel verwachtingen van dit boek, hoe ga je om met zo'n groot trauma? Dit had voor mij veel beter neergezet kunnen worden. De personages vond ik te vlak, de plot liep naar mijn mening nauwelijks tot niet en de relatie die zich tussen Charlie en de hoofdpersoon ontwikkeld is erg ongemakkelijk om te lezen voor mij, aangezien je duidelijk merkt dat ze er beide nog niet klaar voor zijn na alles wat ze meegemaakt hebben. Het verweken van een trauma had naar mijn idee anders aangepakt moeten worden, ze zitten er nog middenin, en dit boek geeft naar mijn idee een slecht voorbeeld.

Meer recensies van Astrid van den Burg