Niet helemaal mijn ding

Nadat ik veel goed gehoord had over de boeken van Margje Woodrow, was ik toch wel benieuwd geworden en nam ik eens een boek mee uit de bieb.

De schrijfstijl vond ik vlot, waardoor het plot ook lekker meekwam. Ik had tegen het einde aan wel een beetje moeite met verderlezen maar het einde maakt veel dingen goed.

Ondanks dat ik het plot en de schrijfstijl fijn vond spraken mij de karakters niet heel erg aan, zo doen ze handelingen die ik zelf nooit zou doen, wat ook een beetje wijst naar de titel. Hierdoor kwam ik toch minder in het boek dan mogelijk zou zijn, wat dus meer een persoonlijke smaak questie is. Al met al geen slechte jeugd thriller maar wel maar 3 sterren.

Meer recensies van Astrid van den Burg