Met de lift meegenomen

Ik lees niet veel vrije vers, maar dit is een boek die zo'n beetje iedereen die hem gelezen had mij aanraadde. Ik merk dat als ik vrije vers lees, ik erg weinig op de vrije vers let, ik vlieg er zo overheen. Dit is misschien niet wat de auteur bedoelt heeft, maar ik vond het toch een mooi boek. Het greep mij wel aan, wat zou jij doen uit wraak? Het is wel een onderwerp en een setting die je aan het denken zet. Zulke dingen zouden bijvoorbeeld nooit in mijn wijk gebeuren, en hoe kan het dat zo'n cultuur ontstaat. Het was ook nog eens spannend, je wilt maar door blijven lezen. Ik vond het zeker de moeite waard en ik zou het boek zeker aanraden als je benieuwd bent naar vrije vers.

Meer recensies van Astrid van den Burg