Fantastisch

biebmiepje Judith 25 februari 2020
Het Land van Raas is een geweldig mooie plek, met bijzondere bewoners, waar flink wat avonturen te beleven zijn… De droom van ieder kind! (en volwassene, kan ik wel zeggen ) Geweldig hoe dat allemaal tot leven komt en de auteur (& illustrator) je weet mee te slepen het verhaal in. Mooi ook hoe je leest, en mee(be)leeft, hoe de band tussen Roos en Arthur zo veranderd is nu ze ouder worden en dat Arthur daar zo’n moeite mee heeft, maar dat ze door een gezamenlijk avontuur weer een beetje teruggaan hun vroege kindertijd in en elkaar langzaam weer weten terug te vinden…
Ik heb echt onwijs genoten van dit fantastische verhaal, dit grote avontuur, over de band tussen broer & zus, opgroeien en samenwerken. Het wist me ook te ontroeren, altijd fijn. En wat ben ik blij dat er een vervolg komt! Op naar meer Land van Raas!!

Meer recensies van biebmiepje Judith