Topthriller

biebmiepje Judith 18 september 2019
Wat een retespannend verhaal weer! Eenmaal begonnen met lezen is er geen stoppen meer aan, want je moet gewoon weten hoe het allemaal gaat aflopen. Met de zenuwslopende zaak, met Erika die er niet ongehavend doorkomt, én met dat stel waarover je leest in de hoofdstukken tussen de Erika-verhaallijn door. Waar gaat het heen met de jonge en naïeve Nina die verliefd wordt op foute jongen (man) Max die zogenaamd iets vreselijks doet vóór haar?

Het verhaal is weer flink meeslepend van begin tot eind! In de spanning zit in het midden wel een dipje, als Erika er even uit ligt, maar dat wordt gecompenseerd door het feit dat je Erika’s kwetsbare kant te zien krijgt en haar weer wat persoonlijker leert kennen.
Ik heb weer zitten genieten en kan zoals altijd niet wachten tot ik verder kan in deze serie! Topthrillers zijn het, met een geweldige hoofdpersoon!

Meer recensies van biebmiepje Judith