Een vloek tijdens de lente, bestaat een lentevloek wel?

Booksbyharma 28 maart 2024
Alex heeft elke jaar pech als het lente is. Elk jaar gebeurt er wel iets met haar waardoor ze denkt dat er een lente vloek op haar rust.
Alex heeft samen met haar beste vriendin een cateringbedrijf. Ze krijgen een opdracht van K&L. Als ze daar komt voor een gesprek loopt het niet lekker. Austin, een van de eigenaren van K &L wil haar gaan helpen.
Zal Alex ooit van die lentevloek afkomen?

Wat een heerlijk vrolijk tussendoortje. Ik heb een aantal keer heel hard gelachen om de stuntelheid van Alex, het chaotische aan toe. Ook heel herkenbaar voor mezelf, want ik kan ook heel stuntelig zijn en af en toe een tikkie chaotisch maar gelukkig niet zo erg als Alex en ik geloof ook niet in een lentevloek.
Sabine heeft een heerlijk verhaal geschreven, een tussendoortje die je in een ruk uit leest.
Ik heb genoten.

Een aanrader voor diegene die dit herkennen en ook van een feelgood tussendoortje houden.

Graag wil ik de uitgeverij heel erg bedanken voor het recensie exemplaar.

Meer recensies van Booksbyharma