Wat een KNEITERGOEDE serie is dit!

Carla Kooijman 03 augustus 2020
‘Dit boek kun je niet meer wegleggen!’ staat op de achterkant van Bitter Falls, en was mijn Quote voor een vorig deel. Nu zeg ik na deel vier: Wat een KNEITERGOEDE serie is dit van Rachel Caine!

Gwen Proctor heeft een leven vol schokkende gebeurtenissen achter de rug. Ooit heeft ze de verkeerde partner gekozen. Het enige goede wat ze aan haar huwelijk heeft overgehouden zijn haar kinderen. Haar man bleek een serie moordenaar en er zijn veel mensen die niet geloven dat zij daar niets mee te maken had, ondanks dat ze vrijgesproken is op alle fronten. Intussen zou haar leven in een rustiger vaarwater zijn beland, ware het niet dat ze een nieuwe cold case heeft aangenomen die haar leven wederom op zijn kop zet!

Een jonge man die drie jaar geleden vermist is geraakt heeft ogenschijnlijk geen enkel spoor achter gelaten. De politie tast compleet in het duister en de moeder Ruth kan het niet verwerken. De vader heeft de moed allang opgegeven dat zijn zoon nog zal leven en zich hier min of neer bij neergelegd.

Gwen onderzoekt de zaak en stuit toch al redelijk snel op mogelijke verdachten! Zelfs op mogelijke andere slachtoffers. Deze zaak blijkt omvangrijker dan eerst werd verwacht en brengt Gwen en haar gezin weer in een akelig parket.

Deel vier in de reeks rondom Gwen Proctor, Bitter Falls, wat mij betreft een geweldige serie van Rachel Caine. Ik heb ze allemaal gelezen, en heb ook van alle delen genoten! In Bitter Falls weet Rachel Caine wederom veel spanning en actie aan te brengen en het verhaal blijft strak overeind zonder te verslappen. Je wordt met een sneltreinvaart naar het einde van het boek geloodst, zonder dat je wil stoppen. Op de achterflap van dit boek staat een quote van mijn hand over een vorig deel van Rachel Caine: ‘Dit boek kun je niet meer wegleggen!’- MusreadsOrNot. Deze quote is van toepassing op alle delen eigenlijk, ook weer op deze! Ik gaf het al aan in de kop: Wat een KNEITERGOEDE SERIE is dit!

Meer recensies van Carla Kooijman