Verrassend thrillerdebuut

ChantalH 16 september 2019 Hebban Team
Dit boek is in overzichtelijke hoofdstukken verdeeld met de naam van de persoon waar het over gaat. Toch is het begin een beetje verwarrend, maar dit maakt ook weer nieuwsgierig. Al snel begrijp je wat er gebeurd is en wat er aan de hand is. Toch blijft het een raadsel wat er met Lena is gebeurd. Ik heb het idee dat de rechercheurs en de doctoren niet de juiste vragen stellen om hier achter te komen. Dit vind ik wel een beetje ongeloofwaardig. Daarnaast frustreert de vader van Lena telkens het onderzoek en hier wordt ook niets aan gedaan. Verder is het een heel vlot en spannend geschreven boek. Tijdens het lezen leer je de personages beetje bij beetje kennen en leef je steeds meer met ze mee. Sommige karakters worden zo beschreven dat je niet weet wat je van ze moet denken. Dit zorgt voor een spannende en geheimzinnige sfeer. Er wordt op een goede manier naar het einde van het boek gewerkt. Dit is niet voorspelbaar, wel een beetje ongeloofwaardig. Het hele boek zit anders in elkaar dan verwacht en dat is heel knap gedaan. Ik heb dit boek met heel veel plezier gelezen.

Meer recensies van ChantalH