Break a leg

Chardonay 03 januari 2020
Deze is zoveel beter dan deel 1. Maar ik heb nu nog steeds dezelfde persoon als verdachte.

Het boek gaat verder na de zomervakantie van de meiden. Ze zitten nu eindelijk op het HBO. Misschien niet alle 4, maar ze hebben het wel gehaald.

Dit boek heb ik in 1 ruk uitgelezen. Af en toe kreeg ik toch twijfels en helemaal dat moment dat er mensen echt gewond en meer raakten... Want toen had ik toch even mijn twijfels.
De karakter omschrijvingen in dit deel was minder maar dat maakte niet uit. Chinouk weet haar personages zo neer te zetten dat je totaal geen behoeften eraan hebt. Je vormt namelijk zelf wel een idee over hoe en wat.

Wat ik mooi vind aan dit deel is dat er personen bij komen in het verhaal. Hierdoor werd het iets moeilijker en ingewikkelder om mij aan mijn verdachte te houden. Af en toe dwaalden ik af en dacht nee, het moet hem of haar zijn. Maar op het einde van dit deel weet ik het bijna zeker. Ik heb nog steeds dezelfde verdachte als in deel 1!

Het geweldige aan deze serie is dat zodra je bij het einde komt, je denkt nu gebeurt er vast niets ergs meer.... En dan verschijnt de LAATSTE pagina... Nu hopen dat de boekhandel deel 3 heeft liggen want ik moet verder!

Meer recensies van Chardonay