Zoals in een cocktail, heeft Isa exact de juiste dosering in elementen gevonden

Charisaa 04 september 2022
Nicky wil op eigen benen staan en daar heeft ze best wat mooie stappen ingemaakt: Kamer in Gent, leuke huisgenoten, jaar vol vrijheid! Althans vrijheid het stoppen met haar studie en lege bankrekening zorgt niet voor een zorgeloos leven. Ze kan dan ook wel een mirakel gebruiken. Mogelijk zelfs in de liefde?! Om niet continue bezig te zijn met alle problemen, zijn daar de legendarische cocktailavondjes en haar vriendinnen Britt & Lexia. Krijgt ze het jaar waar ze op hoopt?

Ik had al eens eerder een kort verhaal van Isa gelezen en was dan ook zeer benieuwd naar haar eerste 'langere' novelle volledig uit eigen hand. En die heeft zeker niet teleurgesteld want Isa heeft een vlotte pen! Zeer toegankelijk en makkelijk te volgen, maar ook een die je vasthoudt en zorgt dat je in één ruk door wilt lezen.

Zoals in een cocktail, heeft Isa exact de juiste dosering in elementen gevonden: combinatie van alledaagse, serieuze onderwerpen, humor, romantiek, vriendschap. Alles op zo'n manier dat het toch luchtig & als een echte feelgood blijft aanvoelen. Al voelt het aantal bladzijdes net te weinig om alle lijnen volledige diepgang te geven die het zou verdienen.

Ik had dan ook nog graag doorgelezen, dus kijk al uit naar een volgende uit hand van Isa!

Meer recensies van Charisaa