Een echte feelgood!

Corina 11 maart 2024
Ik lees niet zo vaak feelgood, maar ik zag dit boek voorbij komen en werdt heel nieuwgierig. Ten eerste omdat het over de avonturen van stewardessen gaat en hun mooie bestemmingen. En het 1e deel van een serie, ik was heel benieuwd. En voor mij een onbekende auteur wat ook nieuwgierigheid wekt.

De schrijfstijl van Janice is heel prettig, vlot en toegankelijk.
Haar schrijfstijl is ook heel beschrijvend, dat is met dit verhaal heel fijn.
Want je waant jezelf daardoor even in het sprookjesachtige Dubai.
Janice beschreef dat zo mooi en echt!

Het verhaal is een echte feelgood met ook daarin de nodige drama, wat het fijn maakt om te lezen. Het wordt daardoor nooit saai. Er zit romantiek, drama en humor in alles wat nodig is in een lekker feelgoodverhaal.

Ik vond de personages ook erg leuk en herkenbaar. En de sexy hunks ontbreken ook niet in dit verhaal. En dan nog de zwoele sprookjesachtige bestemming. Ik heb genoten van deel 1 en kijk uit naar de volgende delen.

Meer recensies van Corina