Sterrenstof

@martinekamphuis
@verhalenfabriek
Thriller
Deel 1 van een serie

Ik ontving dit recensie-exemplaar van @verhalenfabriek bedank hiervoor!

Het verhaal:

Het eerste moordonderzoek van de jonge Wynona Post uit de spannende WP-thrillers. De jonge Wynona Post, afgekort ‘WP’, woont van de zomer tijdelijk bij haar ouders op de boerderij. Midden in het strenggereformeerde dorp runnen zij een newagecentrum. WP maakt kennis met Delek, een intrigerende man die samen met haar ouders een weekendretraite organiseert. Sara, een oud-klasgenoot van WP, wil daaraan deelnemen en vraagt WP op haar kinderen te passen. Maar dan overlijdt Sara's ernstig zieke man, een natuurlijke dood volgens de politie. WP is daar nog niet zo zeker van en gaat op onderzoek uit.

Wat ik ervan vond:

Het is een kort verhaal en het eerste deel van een serie. Ik moest even in het verhaal komen en kijken waar het naar toe ging.
In het begin vond ik het wat chaotisch overkomen.
Maar toen ik er eenmaal in het verhaal zat en het hoofdpersonage Wynona beter leerde kennen wilde ik het snel uitlezen.
Het verhaal werd steeds spannender en mysterieuzer.
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de andere delen van Wynona! En vooral haar avonturen.

Meer recensies van Corina