Zomers verhaal!

@fionagothfield_auteur
@booksandbutterfliesuitgeverij
Feelgood

Samenvatting:

De vriendinnen Wendy en Sanne twee alleenstaande moeders. De 1 gescheiden en de ander weduwe besluiten samen op vakantie te gaan naar Dominicaanse Republiek. Dat hebben ze wel verdiend na alle problemen in hun leven. Even alles vergeten en lol maken.
Ze beleven de vakantie van hun leven en maken vanalles mee. En deze korte vakantie zet hun levens op hun kop.

Wat ik er van vond:

Een leuk verhaal met herkenbare personages en problemen.
Leuk dat de personages ook wat ouder zijn, al worden ze ouder neergezet dan ze echt zijn vind ik. Ik ben zelf ook 40 maar voel me echt nog niet bejaard. Dat vond ik wel jammer!

Het verhaal is heel leuk en herkenbaar, twee vriendinnen die even helemaal los gaan op vakantie. Met natuurlijk genoeg blunders en avonturen.
Ik moest even in het verhaal komen maar als ze eenmaal op hun bestemming zijn zit je ook helemaal in het verhaal. De personages zijn ook heel leuk en herkenbaar. Ik kijk erg uit naar deel 2!

Meer recensies van Corina