Wow!

Recensie
Ontsnapt aan de dood
@engelina_fenn
Waargebeurde thriller

Dit boek mocht ik lezen & recenseren van het gezelligste boekencafe #selfpubcafeauteurslezers
Bedankt @shirleypellikaan en @kimverheugen

Samenvatting:

Monica leidt met haar vriend Willem een rustig leven.
Samen runnen ze een pension.
Door gasten van het pension raakt ze verzeild in het criminele circuit van drugshandel.
Komt Monica hier ooit nog uit?

Ontsnapt aan de dood is het debuut van Engelina Fenn ( 1973) en verwerkte haar eigen ervaringen in deze thriller.

Wat ik er van vond:

Wat een debuut Engelina!
Al vanaf het begin wordt je in het verhaal gezogen.
Engelina schrijft met heel veel vaart en je vliegt door het verhaal heen.

Het verhaal is goed opgebouwd en er gebeurt steeds wel iets waardoor je wilt blijven lezen.
Het verhaal is aangrijpend en zit vol met actie en spanning. Ik zat op het puntje van mijn stoel! Vooral het laatste stuk is zo spannend!

Wat ik ook fijn vind is dat de personages heel goed zijn uitgewerkt. Je leert ze goed kennen in het verhaal.
Engelina je bent een hele stoere en dappere vrouw! Bedankt dat ik jou verhaal mocht lezen, en ik wil graag meer van jou lezen.

Meer recensies van Corina