Bijzonder verhaal wat je raakt!

Corina 04 april 2021

'Een liefdesverhaal maar dan anders'

'Een verhaal wat je raakt, en laat beseffen wat echt belangrijk in het leven is'

'Is de liefde echt voorbestemd? Hebben we allemaal een zielsverwant'

Samenvatting:

Dannie die nogal graag alles tot in de puntjes pland. Denkt dat ook met haar leven te kunnen doen.
Perfecte baan, vriend en woning vinden.
Maar is je leven wel zo te plannen hoe jij wilt?
Dannie heeft een droom en ziet zichzelf vijf jaar later. Wat is dit voor droom en komt hij uit? En die man uit haar dromen wie is hij?

O wauw! Dit boek heeft mij zo geraakt. Ik moet toegeven ik heb heel wat traantjes weggepinkt en mijn tissues zijn bijna op.
Ik had bij het begin al het gevoel dat dit een heel bijzonder verhaal zou zijn, maar dat het mij zo zou raken had ik niet verwacht.
Dit is een verhaal wat indruk maakt en je laat beseffen wat echt belangrijk is in het leven.

Aan de schijfstijl van Rebecca moest ik even wennen. Ze schrijft nogal gedetailleerd, maar toch past het bij dit verhaal. Het geeft de gevoelens en gedachtes van de personages nog beter weer. Rebecca heeft de personages ook heel goed uitgewerkt. Vooral Dannie en haar beste vriendin Bella.

Het verhaal begint wat traag, maar zo op de helft neemt het een onverwachte wending. En daarna kan je het boek niet meer wegleggen en wil je alleen nog maar lezen.
Zelfs s'nachts pakte ik het boek nog even om te lezen.
Het is een bijzonder verhaal over liefde, vriendschap, voorspellende dromen en laat je beseffen wat echt belangrijk in het leven is. En je vraagt je zelf af, is liefde soms echt voorbestemd? Had het zo moeten zijn? En het einde weer zo'n onverwachte wending, maar toch zag ik dit aankomen. Prachtig verhaal!

Meer recensies van Corina