Kom het maar tegen

Cottenier Ina 22 november 2019
Dit boek gaat over Dex dat op een dag uit zijn bed word gehaald door de politie omwille van 'verkrachting'. Na 60 bladzijden zat ik al vol woede. Hoe gemakkelijk het is om iemand te beschuldigen. Hoe iemand zijn leven en van de familie kapot gemaakt kan worden door leugens en geen begrip te krijgen van de bevoegde instanties. De kracht dat Anna heeft om achter haar zoon te blijven staan en hem te blijven ondersteunen is zonder woorden. Ik hoop dat in de toekomst zo'n beschuldigingen grondiger zullen onderzocht worden en gezinnen zoals die van Anna milder aangepakt worden en met meer respect worden behandeld. Ik vraag me ook af hoe die meisjes dit kunnen doen zonder zich schuldig te voelen.

Meer recensies van Cottenier Ina