Een echte feelgood, met soms teveel scènes.

Cynthia 20 augustus 2021
"Het begint met een blik" heb ik opengeslagen (op de e-reader) op een vakantieavond en ik zat direct in het verhaal. Een heerlijke feelgood waarin je direct kan meeleven met de personages. De personages worden op een mooie manier neergezet. Hailey met haar nonverbale autisme en de dierenarts die doof is wekten direct mijn interesse.

Halverwege het boek werd het echter iets langdradig, de scènes duurden lang en de uitgebreide liefdenscènes zorgen ervoor dat mijn aandacht wat verslapte.

Het einde van het boek maakte dit echter weer goed. Er kwam weer wat meer diepgang in en ik ben blij dat ik het boek heb uitgelezen.

Ik geef dit boek 3 sterren. Of ik het volgende deel ga lezen? Ja, dat denk ik toch wel, al is het na een pauze om even enkele andere boeken te lezen. Uiteindelijk heb ik toch fijne uurtjes kunnen doorbrengen in Redwoord Ridge en ben ik benieuwd hoe het met de personages gaat.

Meer recensies van Cynthia