Beste tot nu toe!

Cynthia 01 oktober 2019
Na het lezen van deel 1 en deel 2 van de zeven zussen, wilde ik graag verder in het verhaal. Dus deel 3, Schaduw, besteld en verder gelezen...En hier heb ik zeker geen spijt van!

In het boek zitten twee verhaallijnen; één in het heden en één in het verleden. Bij dit boek leefde ik mee met beide verhaallijnen!
In dit boek kijken we mee met de derde zus; Star. Star gaat op zoek naar haar verleden, waar komt ze vandaan en wie is haar moeder? Tegelijkertijd probeert Star een leven voor zichzelf, los van haar zus waarmee ze altijd samen was, op te bouwen.

Bij dit boek heb ik ontzettend meegeleefd met Star en Flora, de hoofdpersoon uit het verleden. Het boek was moeilijk weg te leggen en telkens wilde ik weten hoe het af zou lopen met Star en Flora; hoe zouden de puzzelstukjes op hun plaats vallen?

De uiteindelijk ontknoping is misschien iets ingewikkeld. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe de familie nu precies in elkaar zit, daarvoor komen er op het einde toch iets te veel namen samen. Dit heeft echter geen effect voor de sfeer die het boek met zich meebrengt; die blijft heerlijk.

Ik kijk uit naar deel 4 van de serie :-)

Meer recensies van Cynthia