Verrassend spannend

Daan Fousert 25 september 2022 Auteur
Minnaar is een snel boek. Er zit veel vaart en spanning in en het houd je bezig.Nina de hoofdpersoon laat zich verleiden door een kitesurfer, niet ouder dan haar eigen zoon. Totdat ze tot inzicht komt dat ze dit niet uit liefde deed maar puur om de seks en dan verbreekt ze de relatie. Maar dan komt ze terecht in een carrousel van bedreigingen en dat gooit haar leven totaal overhoop. De wendingen in het boek zijn snel en je moet wel bij de les blijven. Soms raak je wat verward door dagboek notities en een meepratende broer, die blijkt te zijn overleden. Nina denkt dat het haar schuld is……
De spanning stijgt en de uiteindelijke ontknoping is verrassend.
Ilse heeft een snelle scherpe schrijfstijl die je vasthoudt. Ze verrast je regelmatig en dat maakt het boek spannend.
Ik heb ervan genoten en kan het zeker aanbevelen.Ilse verdient terecht een plaats in de top thriller schrijver van Nederland!

Meer recensies van Daan Fousert