“Twilight”

Daniii 13 augustus 2020
In het boek Twilight wordt het verhaal verteld van Bella Swan en haar grote liefde Edward Cullen.

Isabella (Bella) Swan verhuist naar het regenachtige Forks om bij haar vader Charlie te gaan wonen. Als Bella de mysterieuze Edward ontmoet neemt haar leven een spannende wending. Edward is een woest aantrekkelijke man, met een krijtwitte huid, gouden ogen en betoverende stem. Edward heeft voor een lange tijd zijn identiteit verborgen weten te houden, maar Bella is vastbesloten deze identiteit te achterhalen. Wat Bella helaas niet in de gaten heeft is dat ze haar leven en dat van de mensen die belangrijk voor haar zijn in gevaar brengt naarmate ze dichter bij het antwoord komt.

Het verhaal van Twilight wordt verteld door de ogen van Bella Swan. Je leert haar echt kennen tijdens het lezen. De schrijfstijl van Stephenie Meyer vind ik erg fijn. Ik zit direct in het verhaal, waardoor ik het boek snel uit had! Ik heb het boek nu al een aantal keer gelezen en iedere keer pakt het verhaal mij helemaal!

Twilight is een goede combinatie van romantiek met een klein beetje spanning, maar vooral met een bovennatuurlijke twist. Het verhaal is erg meeslepend en aan het einde van het boek kan je niet wachten om het volgende deel op te pakken! Ik zou dit boek zeker aanbevelen!

Meer recensies van Daniii