"Het begint met een lach"

Daniii 19 september 2021
In het boek Het begint met een lach wordt het verhaal verteld van Ella Sinclair en Jason Burkwell. Het begint met een lach is deel 4 van de Redwood Ridge serie.

Ella voelt zich soms onzichtbaar. En ja, daar zou ze graag verandering in brengen. Maar nu nog even niet. Nu zou ze juist heel graag onzichtbaar zijn, omdat ze in het vizier van de O’Grady-dames is gekomen. Het zogenaamde drakentrio regeert het stadje Redwood niet enkel met haverkoekjes maar ook met een ijzeren vuist, en koppelt iedereen aan wie ze maar kunnen. Alsof dat nog niet genoeg is, koos het trio Jason voor haar uit. Ella slaagt er nauwelijks in om twee samenhangende woorden uit te brengen in de buurt van deze sexy brandweerman. Dit kan alleen maar fout gaan…

Het verhaal wordt verteld door de ogen van Ella en Jason. Deze manier van schrijven vind ik erg fijn. Je leert de personages op deze manier goed kennen. Wat ik grappig vond is dat ook al zijn alle broertjes O’Grady al gekoppeld in de voorgaande 3 boeken deze toch nog even terugkomen in het verhaal. De overstap van personages is ook weer super leuk verwerkt in het verhaal.

De schrijfwijze van het verhaal vind ik ook in dit boek weet erg fijn. Het leest erg gemakkelijk en het verhaal is niet al te moeilijk beschreven. Ik werd zoals in de voorgaande 3 boeken weer meteen in het verhaal gezogen en kon het boek maar moeilijk wegleggen.

Omdat de Redwood Ridge – serie altijd beschreven werd als een triologie ging ik helemaal uit mijn dak toen ik erachter kwam dat er 2 extra boeken zouden verschijnen. Op het moment dat je het boek open slaat weet Kelly mij weer helemaal in te pakken. Ik wacht nu al met spanning op het vijfde boek uit deze oh zo toffe serie!

Het begint met een lach is weer een heerlijk romantisch verhaal wat ik zeker kan aanbevelen!!!

Meer recensies van Daniii