“De verborgen glimlach”

Daniii 17 oktober 2020
In het boek De verborgen glimlach wordt het verhaal verteld van Miranda.

Als Miranda op een dag thuiskomt van haar werk treft ze haar vriend Brendan aan bij haar op de bank. Lezend in HAAR dagboek. Miranda is woest en verbreekt de nog prille relatie meteen. Maar Brendan uit haar leven bannen is makkelijker gezegd dan gedaan. Twee weken laten belt Miranda’s zusje Kerry op met de vraag op ze mee een hapje gaat eten. Kerry ziet er fantastisch uit en blijkt tot over haar oren verliefd te zijn, er is een nieuwe man in haar leven! Zijn naam is Brendan! Maar Brendan wil wraak op Miranda, maar waarom? Wat wil hij van Miranda? Wat gaat deze ongemakkelijke situatie Miranda brengen?

Het verhaal wordt verteld door de ogen van Miranda. Je leert haar personage echt goed kennen, maar ondanks dat je leest vanuit 1 personage leer je haar naasten ook goed begrijpen. Ik vind deze schrijfwijze erg prettig om te lezen. Het verhaal wordt niet al te moeilijk verteld waardoor je makkelijk door het boek heen komt en daardoor had ik het erg snel uit!

De verborgen glimlach is een thriller. Hier ben ik het niet echt mee eens, voor mijn gevoel zit er niet erg veel spanning in. Het boek pakt meteen maar om het nu echt spanning te noemen kan ik niet. Het is heerlijk boek om te lezen tijdens deze herfstachtige dagen en voor de fans van Nicci French en natuurlijk andere boekenlezers zeker een aanrader!!

Meer recensies van Daniii