Bierbrouwers en wijnvaten

Aflevering 8, het einde van 'De weddingplanner' serie. Niet zomaar een serie: 'een absolute must read, feelgood serie!' Want wat heb ik hiervan genoten! Iedere maand keek ik uit naar een nieuwe aflevering.

Maar nu eerst nog even over aflevering 8.
Hier zijn wij namelijk getuige van de bruiloft van Mimi, de beste vriendin van Tessa. Hiervoor hebben Tessa en Maartje natuurlijk groots uitgepakt.
Ook Rob, Tom en Brenda zijn weer van de partij!
Na al de ervaringen van de afgelopen bruiloften zal je denken dat op deze bruiloft alles op rolletjes loopt. Of krijgen we toch nog een kers bovenop de bruidstaart?

Aflevering 8, het slot, wat toch niet het slot blijkt te zijn!!! Marijke kwam onlangs met het heugelijke nieuws dat we nog een aflevering te goed hebben. Op 5 september komt namelijk aflevering 9 'Champagneglazen en tranentrekkers' uit.

To be continued!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca