Ga jij voor de hoofdrol?

De Hoofdrol - Janice Hallett

Een bijzondere leeservaring deze keer. Bij dit boek is opperste concentratie van belang, want voor je het weet lees je over een belangrijk detail heen. Let goed op want jij hebt de hoofdrol in dit verhaal: Tijdens dit verhaal wordt er een moord gepleegd. Er zijn 15 verdachten, dus ook 15 verhalen, 15 verschillende personen met ieder zo zijn of haar verleden, geroddel en geklaag en een web vol leugens.
In dit verhaal ben jij als lezer samen met twee mede detectives aan het speuren naar aanwijzingen. Aan de hand van een complex email dossier van de verdachten, probeer je dit mysterie op te lossen.

Een dik boek, waar je wel doorheen vliegt. Dit boek vind ik namelijk een soort politie dossier waarin alle eventuele bewijsstukken zijn verzameld.
Je wilt weten waar het heen gaat. Echt een heel origineel verhaal! Het is een detective, geen thriller, dus verwacht geen enorme spanning.
De Hoofdrol heeft mij enorm verrast.
Niets is wat het lijkt!

Hou je van een puzzel element in een verhaal? Dan is "De Hoofdrol" je op het lijf geschreven!

Of ik dit mysterie opgelost heb....?
Nee, maar ik was wel heel dichtbij!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca