Mooie afsluiting

Winter in Cockleberry Bay
Nicola May

Dit jaar ben ik al drie keer naar Cockleberry Bay geweest. Nog één keer kreeg ik als verrassing de kans en deze keer mocht ik rondom de winter naar Cockleberry Bay, met kerst in aantocht.

Natuurlijk speelt er weer van alles in Cockleberry Bay. Rosa zou Rosa niet zijn als er niet de nodige drama bij kwam kijken. Met Rosa als vriendin hoef je je nooit te vervelen!

Liefde speelt ook deze keer weer een belangrijke rol. Maar er zijn ook baby's, heel veel baby's in dit verhaal. Nu ben ik dol op baby's en alle hectiek eromheen, want een leven met een kind is nou eenmaal niet altijd rozengeur en maneschijn. Al waren sommige stukjes misschien een beetje overdreven, ik vond het niet storend, geheel passend bij het karakter van Rosa.

Als je de eerste drie delen gelezen hebt is dit zeker een mooie afsluiting van de serie.

Met plezier kijk ik terug op mijn vierde tripje naar Cockleberry Bay. Rosa en Hot en alle andere zullen gemist worden!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca