Fijne feelgood

Misverstand ~ In de middle off nowhere (deel 1 van 3)

Dorothee haar leven loopt niet helemaal zoals ze zelf zou willen. Haar vriend vertrekt naar Amerika en zelf raakt ze haar baan kwijt. Tot dat Dorothee bericht krijgt van een notaris. Ze erft namelijk het huis van haar overleden opa.

Aan deze erfenis zitten wel een aantal voorwaarden.
Dorothee moet er namelijk 30 dagen wonen, zonder dat ze iets aan het huis veranderd of verwijderd, pas dan is het huis van haar

Dorothee trekt de stoute schoenen aan, want ze heeft niets te verliezen en vertrekt naar de Achterhoek. Aangekomen in het huis komt Dorothee erachter dat ze niet alleen is in het huis van haar opa. Er woont namelijk al iemand, en volgens de voorwaarden mag er niemand verwijderd worden. Hoe loopt dit af?

Ik vond dit een heerlijk feelgood verhaal. Het is erg vlot geschreven en de hoofdstukken zijn vrij kort, wat ik persoonlijk erg prettig lezen vind.
Ook al had ik snel door waar dit verhaal heen zou gaan, vond ik het een fijn, vermakelijk verhaal.
De personages zijn goed uitgewerkt. Tijdens het lezen ben ik meer over hun achtergrond te weten gekomen. Niet te veel of te uitgebreid, (dat vind ik snel langdradig worden) maar ook zeker niet te weinig.

Heb je zin in fijne feelgood uurtjes, verstand op nul en lekker lezen, dan raad ik je dit boek zeker aan!

Deel twee, 'Misverstand in de Urban Jungle' is ook al uit. Deel drie ' Een sky high misverstand' wordt verwacht!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca