Openhartig persoonlijk verhaal

Storm in mijn gedachten is het persoonlijke verhaal van Emma. Emma haar leven wordt volledig overgenomen door smetvrees en dwang. Hele dagen neemt het in beslag en het beheerst haar hele leven. Emma is al haar hele leven op zoek naar controle. Zij vindt die controle in hygiëne. Heel aangrijpend en verdrietig wat smetvrees en dwang met je kan doen. Voor een buitenstaander is dit zo moeilijk te begrijpen. Het is een gevoel wat aanwezig is en onrust veroorzaakt, tot het moment waarop jij doet wat goed voelt om de handeling af te maken en de onrust voor even afneemt... Helaas maar voor even, want deze mentale ziekte ligt altijd op de loer. Bedankt Emma, voor je openhartige verhaal!

Meer recensies van De boekenkast van Bianca