Interessante actiethriller

de_Stefs 18 augustus 2020
Elsa is in het tweede huis van haar familie, in het zuiden van Frankrijk, als ze te horen krijgt dat haar vader is overleden. Vermoord, om precies te zijn. Dat is het begin van een achtbaan aan spannende momenten.

Dit thrillerdebuut van Arjen Lubach leest echt weg als een actiethriller. De ontwikkelen zijn goed te volgen en logisch. De personages zijn verder geloofwaardig en blijven 'in hun rol' gedurende het verhaal.

Nadat ik in Magnus was blijven steken, is het dan ook een verademing om een geslaagd boek van Lubach te kunnen lezen.

Het enige minpunt dat ik gevonden heb, is dat het einde wel erg snel gaat. Van volle spanning naar een helemaal afgerond geheel in minder dan 1 bladzijde. Nou ja, helemaal afgerond... Nee, ik denk dat als dit echt zou gebeuren er nog wel iets meer nasleep aan zou zitten. Hier had dus iets meer aandacht aan besteed kunnen worden.

Meer recensies van de_Stefs