gewoon een eerlijk heerlijk verhaal.

Diane Kooistra 09 juni 2021
De titel van dit boek verwijst naar de drie favoriete drankjes van de drie mannen die een grote rol spelen in ruim een jaar in het leven van de hoofdpersoon Sara. Sara is getrouwd met Stef en heeft 2 jonge dochtertjes. Dan verschijnen er barstjes in een huwelijk dat zo goed leek…..
Het boek begint als de eerste barstjes al te zien zijn voor de lezer, het volgt met een maand per hoofdstuk hoe Sara zich door een moeilijke tijd heen worstelt. Het is wel een beetje voorspelbaar als ze nieuwe mensen leert kennen. De keuze die ze maakt is geen verrassing maar de manier waarop het verhaal naar de keuze toewerkt wel. Er is veel ruimte voor de emoties die een grote rol spelen en hoe Sara vecht om bij deze emoties te komen en niet in een diep gat te vallen want ze heeft nog twee meisjes om voor te zorgen. Dat én de vlotte leesstijl met ook genoeg ruimte voor romantiek en wat passie maakt dat dit een boek is dat je (net als ik) zo uit zult lezen.
Soms denk ik och, dan heeft de auteur hier maanden aan geploeterd en dan lees ik het zo uit. Het is gewoon een eerlijk en heerlijk verhaal.

Meer recensies van Diane Kooistra