Mysterieuze donkere thriller met een Matroesjka-pop plot

Een seriemoordenaar aan de kust is natuurlijk niet origineel. Dat hebben we vaker gezien. Ik las het eerste gedeelte van Looking Glass Sound heerlijk in de zon in de tuin. Niets aan de hand. Het leek me een overzichtelijke degelijk geschreven thriller. En toen begon de tweede helft van het boek “trommelgeroffel”…en blijkt dat alles anders in elkaar steekt.…en daarna weer. Ik heb ‘t omgedoopt tot een Matroeska-pop plot.
Tel daar bij op dat auteur Catriona Ward je betovert met de mysterieuze donkere sfeer van de vakanties aan de kust, de universiteit en vooral van het hoofd van Wilder Harlow.
Want wat is er nu eigenlijk aan de hand?

Wat mij betreft bevat Looking Glass sound alle ingrediënten voor een goede thriller: goed plot en een donkere mysterieuze sfeer.

Meer recensies van Eemleestenschrijft