6 minuten dagboek meer dan alleen een dagboek

Een dagboek met een filosofie waar je blij van wordt met een schat aan “notes to self. En eenvoudig bij te houden met een ochtend- en avondritueel. Zo zou ik het 6 minuten dagboek omschrijven.

Laat je niet afschrikken door de uitgebreide handleiding waarin de basisprincipes van positieve psychologie, gewoonten en zelfreflectie worden uitgelegd. Je weet hierdoor waarvoor je het doet. De weekvragen zijn origineel en ook de maandtracker is handig om te weten waar je staat.

Ik gebruik het dagboek vooral om nieuwe gewoonten aan te leren. Dat kost minimaal 66 dagen en ik heb echt het gevoel dat dit dagboek erbij helpt. Missie geslaagd!

Enige minpuntje: ik vind niet alle quotes even sterk.

En is het een idee om ook een editie voor gevorderden te maken waarin de inleiding van 66 pagina’s is vervangen door dagboekpagina’s?

Meer recensies van Eemleestenschrijft