Onzekerheden zijn er voor iedereen

Elbert Grift 26 mei 2017
Het verhaal handelt over een burgemeester en zijn twijfels, zijn twijfels over zijn vrouw als hij haar wel heel uitbundig ziet vermaken met de gemeentesecretaris, zou ze vreemd gaan; het blijft hem het hele boek bezig houden, maar ook zijn op leeftijd zijnde ouders spelen een rol als ze samen tegelijk uit het leven willen stappen, allerlei zaken die hij in zijn gedachtewereld moet ordenen.

Ik vind Herman Koch toch wel een heerlijke schrijver, hij roert zaken aan die iedereen bezig houdt, althans bij mij was het heel herkenbaar, hij schrijft vrij simpel, maar dringt makkelijk door de huid van de mens en de zaken die de mens bezighoudt, voor mij was het weer een topboek

Meer recensies van Elbert Grift