Heibel op de camping

Elbert Grift 04 augustus 2019
Murielle, Werner en dochter Roos hebben een stacaravan op een doodgewone camping zoals er zovele zijn, het is hun toevluchtsoord, maar dat verandert als de puberende dochter Roos kennis krijgt aan een paar jongens (Rico en Victor) die ze ontmoet in een plaatselijk uitgaanscentrum.
In no-time weten de jongens, alsmede een groot aantal andere jongens en meiden, de weg naar de camping te vinden en dan met name naar het zwembad en is het gedaan met de rust.
Het huwelijk van Werner en Murielle wordt op de proef gesteld, telkens zijn er discussies over wat wel en goed geacht wordt voor Roos, ondertussen lijkt Werner (bevriend met de eigenaar van de camping) steeds meer verzeild te raken in een min of meer mid-life fase, hij laat zijn oog vaak vallen op jonge meiden en ook op de moeder van 1 van de jongens.
Het verhaal ontploft als er een lijk wordt gevonden bij het uitgaanscentrum, daarna volgen er tal van miraculeuze zaken op en buiten de camping.
Hoewel het verhaal vlot leest kon ik nou niet bepaald zeggen dat ik het zeer boeiend vond en moet ik helaas zeggen dat ik de mening van lezers waar ik vroeger prat op kon gaan bij Hebban helaas niet meer heilig is voor mij, voor mij is het geen betrouwbare raadgever meer, maar Hebban blijft uiteraard wel de beste site over info betreffende boeken, zo bedoel ik het niet, dus ik blijf een fanatiek lezer van recensies al weet ik nu dat ik ze soms met een korrel zout moet nemen.

Meer recensies van Elbert Grift