Jacht op de jagers

Elbert Grift 13 mei 2018
Michael, een prive detective, wordt door een schatrijke weduwe verzocht om een ijzingwekkende moord te onderzoeken die zichtbaar was op een dvd, die was opgeborgen in de kluis van haar overleden man.
Het tweede verhaal is die van Lene, een inspecteur die moet uitzoeken wat er mis is met de zelfmoord van een pas 1 dag getrouwde ex-militair.
Beide zaken gaan terug naar een verleden waar kennelijk mensen niet van gediend zijn dat anderen daar in gaan wroeten; na verloop van tijd blijken beide zaken raakvlakken te hebben enworden Michael en Lene min of meer naar elkaar gedreven om de handen ineen te slaan met als doel dit mysterie te ontrafelen, ze krijgen met een keiharde groep te maken waar hun eigen leven en die van andere dierbaren gevaar gaan lopen.
Een thriller die me wel genoeg kon boeien om tot het einde door te lezen, maar die verder niet boven de grijze massa uitstak wat mij betreft, de 3 sterren is echt meer dan voldoende.

Meer recensies van Elbert Grift