Recensie Voor ik ga slapen

Elbert Grift 29 december 2013
Het is heel bijzonder als je elke morgen opstaat en je niets meer kan herinneren van je leven van voor die morgen, dat overkomt Christine Lucas in Voor ik ga slapen, ze herinnert zich niet eens de man naast wie ze wakker wordt.
Ze schakelt Dokter Nash in om haar te helpen, die adviseert haar een dagboek aan te leggen en dagelijks de zaken noteert van die dag, elke morgen wordt ze door de dokter gebeld waar ze het boek heeft neergelegd, en met het teruglezen komt ze langzaam maar zeker achter haar werkelijke leven zoals die geweest is voor haar geheugenverlies.

Een originele thriller, en dat is op zich al bijzonder genoeg, omdat ik vind dat de meeste thrillers toch een beetje van het zelfde laken een pak is.
Kortom, niks mis mee dit boekwerk.

Meer recensies van Elbert Grift