Uiterst meeslepend verhaal!

elinevandm 11 december 2019
Josie Silver heeft met haar debuutboek ‘een dag in december’ al meteen de toon gezet en me warm gemaakt om andere verhalen van haar in de toekomst te gaan lezen. De zinnen die ze vormt, maakten me soms echt emotioneel. Je wordt echt in het verhaal gezogen en ik voelde me echt betrokken bij de hoofdpersonages.

Elk detail werd goed uitgewerkt en er werd de tijd genomen om delen mooi af te ronden. Een dag in december omvat meer dan enkel het thema liefde en haalt ook vriendschap, verlies en rouw aan. Het maken van keuzes die de rest van je leven kunnen bepalen en beïnvloeden en het feit dat je nooit mag opgeven!

Een dag in december is absoluut een meer dan geslaagde chicklit die ik enorm graag gelezen heb. Een meer dan verdiende 5 sterren is dan ook niet meer dan op zijn plaats!

Meer recensies van elinevandm