Dat einde! OMG

elinevandm 16 februari 2024
Verborgen waarheid is het achtste deel intussen al van de Kim Stone reeks en de serie blijft echt steengoed! In dit deel graven we dieper in de geheimen van een kostschool. Een zelfmoord van een leerling vormt het beginpunt van dit boek. Het blijft echter niet bij deze ene leerling en als er nog andere ‘ongelukken’ volgen, zet dit Kim aan het denken. Zo ver zelfs dat er gedacht wordt aan een andere leerling die tot het ergst mogelijke in staat is: iemand vermoorden. Verborgen waarheid leest supervlot en verveelt geen moment. De lezer krijgt genoeg mini cliffhangers aan het einde van bepaalde hoofdstukken om geboeid te blijven en steeds verder te gaan lezen. De laatste pagina’s van het boek zijn een ware thriller en het einde laat je echt met open mond achter! Eén van de beste eindes ooit, hoewel… Meer kan ik niet verklappen want anders wordt het verhaal verpest voor diegenen die het nog willen lezen, maar dit deel zal zeker een weerslag hebben op de komende verhaallijnen. Terug een zeer goed verhaal dus! Ik beloon het graag met 4.5 sterren.

Meer recensies van elinevandm