Prima boek

EMBV 01 oktober 2019
Een baantjer fan moet alles lezen wat met Baantjer te maken heeft, dus maar eens begin gemaakt met de serie De Waal & Baantjer. Mijn eerste ingeving was kan dit wel in de buurt komen van de bekende Baantjer stijl. Twijfel.. Maar moet toegeven het valt in goede aarde…

Even wennen aan de personages, dat wel, maar wat betreft der verhaallijn zit het zeker op het niveau van Baantjer.

In deze uitgave moeten er twee moorden worden opgelost, en dat heeft een spannend verhaal tot gevolg. Het is boek is op een vlotte manier geschreven en je zit dan ook zin in het verhaal, je denkt mee en zit er dan natuurlijk weer helemaal naast, want tegen het einde wordt pas echt duidelijk hoe en wat.

Kortom een heerlijk om lekker vlot tussendoor te lezen en lekker te ontspannen. Ik zou zeggen : Ben je liefhebber van de Baantjer stijl, lees dan ook boeken uit deze serie.

Meer recensies van EMBV