Boeiende thriller

EMBV 16 oktober 2020
Een thriller van eigen bodem. Eentje die je meteen beet pakt. In het verhaal volgen we Nikki Benjamins, een rechercheur met een eigen bureau nadat ze door omstandigheden de politie heeft moeten verlaten. Een voormalige collega, in dit geval een hoofdinspecteur roept haar hulp in nadat deze het gevoel had dat de dood van zoon niet serieus is onderzocht. Het begin van een spannend verhaal.

Een verhaal dat je dan niet meer loslaat. Het boek is niet meer weg te leggen. Dit ondanks dat het een verhaal is wat zich langzaam ontvouwt. Samen met de hoofdpersonage ga je mee op zoek naar de oplossing. Telkens als je denkt dat je de oplossing hebt, zit je er weer naast. De oplossing die pas op het einde. Een verrassend einde na veel speurwerk van de hoofdpersonage Nikki.

De personages zijn goed uitgewerkt, je krijgt het gevoel en dan met name Nikki goed te kennen. De schrijfwijze is lekker vlot en beeldend. Je hebt het gevoel het allemaal van heel dichtbij mee te maken.

Samengevat : Een goed thriller van eigen bodem. De spanning bouwt zich langzaam aan op. Deze opbouwende spanning zorgt er voor dat je als lezer totaal in het verhaal zit. Dat blijft zo tot het einde. Absoluut een aanrader!

Meer recensies van EMBV