Inspirerend

EMBV 22 augustus 2020
Kerry Irving begon zijn leven in moeilijke situaties, maar niets kon hem voorbereiden op het trauma van een auto-ongeluk en verwondingen die hem levenslang chronische rug- en nekpijn bezorgden. Zonder baan, zonder verlangen om uit te gaan en met intense pijn en depressie, liep zijn leven nergens toe totdat zijn vrouw hem overhaalde om een korte wandeling te maken. Die kleine stappen werden groter toen hij Max de springerspaniƫl ontmoette en zijn leven ten goede veranderde.

Dit boek met heel veel plezier gelezen! Het verhaal van Kerry is er eentje van diepe dalen , totdat Max in zijn leven komt. Er is een sterk persoon voor nodig om je verhaal met andere mensen te delen. De band tussen Kerry en zijn honden is geweldig. Hartverwarmend verhaal dat mensen de moed geeft om nooit op te geven. Je kunt de strijd zien die Kerry had om zich volledig open te stellen over zijn depressie.

De emotionele band tussen Max en Kerry is echt inspirerend. Het geeft hoop aan de lezer en als dierenliefhebber deed het me glimlachen. Opmerkelijk verhaal over hoe de liefde van een hond iemands leven totaal kan veranderen. Van intense pijn en diepe depressie tot een leven vol vreugde, een verhaal dat je hart zal raken.Een prachtig boek! Een van de beste die ik heb gelezen. Je hoeft geen hondenbezitter te zijn om van dit boek te genieten.

Meer recensies van EMBV