Bitterzoet van Stephanie van der Pol

Evelien 18 februari 2024
In dit debuut van Stephanie van der Pol maken we kennis met Eva Koenen.

Eva heeft het allemaal goed voor elkaar, ze heeft een goede baan, een mooi huis en een fijne vriendschap met haar collega Daan met wie ze een gouden duo vormt! Door de komst van tweelingzus Anna lijkt haar perfect opgebouwde wereld in te storten...

De hoofdpersonages zijn goed uitgewerkt, naarmate het verhaal vordert leer je ze steeds beter kennen.

Vanaf de eerste bladzijde zat ik in het verhaal. Door de vlotte schrijfstijl en korte hoofdstukken, vloog ik er doorheen. Voor een novelle gebeurt er veel, en toch is alles goed uitgewerkt. Ik heb nergens een los eindje of onbeantwoorde vraag kunnen ontdekken.

Kortom, Bitterzoet van Stephanie van der Pol is een heerlijk tussendoortje dat zeker de moeite waard is als je houd van korte verhalen met een feelgood eind!

@lientjes_boekenwereldje

Meer recensies van Evelien