De bloedverwant - Rianne Meijburg

Evelien 25 februari 2024
Het verhaal wordt verteld vanuit Chloé Adams, met wie ik maar moeilijk een klik kreeg.

Er gebeurt veel in het verhaal. Af en toe moest ik een paar regels teruglezen omdat ik de draad kwijt was, of door een beetje vreemde zinsopbouw die ik niet begreep. Aan het eind van het verhaal vielen de puzzelstukjes echter in elkaar tot een mooi afgerond geheel en werd alles duidelijk.

Rianne Meijburg heeft een vlotte schrijfstijl en dit in combinatie met de korte hoofdstukken, zorgde ervoor dat ik door het verhaal vloog.

De cover vind ik erg mooi en hij past erg goed bij het verhaal!

Kortom, De bloedverwant van Rianne Meijburg is een leuk tussendoortje dat zeker de moeite waard is als je houd van korte verhalen waar veel in gebeurt, met een feelgood eind!

Eindconclusie ⭐⭐⭐✨

@lientjes_boekenwereldje