Angstaanjagend

Femke96 01 juli 2019
Als er op een dag een man zelfmoord probeert te plegen wordt er weer een doosje met een oor gevonden. Dit keer van een dochter van een rijke man met veel vastgoed als bezittingen. De recherche stuit op raadsels is de man die zelfmoord pleegde wel echt de dader ? En wie bedenkt toch steeds deze lugubere moorden om eerst een oor dan ogen en tong eruit te snijden en op te sturen in doosjes. Ook krijg je een kijkje in de dagboek van de echte dader de reden dat hij zo is kan voortgekomen zijn uit de lugubere daden van zijn ouders.

Horen zien en zwijgen is een ontzetten spannend boek die je van begin tot het eind in zijn macht heeft. Door de wisselingen van het heden en verleden wil je verder blijven lezen. Van mij krijgt het boek 5 sterren! Een echte aanrader!

Meer recensies van Femke96